လူတစ်ယောက်က ခရီးသွားတော့မယ်ဆိုရင်….
Think
သင့်ရဲ့ Customer က ခရီးသွားမယ်လို့ တွေးနေပါပြီ။
Browse
ဖုန်းကို ကောက်ကိုင်ပြီး Facebook ကိုဖွင့်လိုက်ပါတယ်။ သွားချင်တဲ့ နေရာကို ရှာဖွေပါပြီ။
See Travel Tour Ads
ထောင်ပေါင်းများစွာသော ခရီးကြော်ငြာ Post တွေကို မြင်သွားပါပြီ။
Book
သူ့ကို အဆွဲဆောင်နိုင်ဆုံး ကြော်ငြာကို နှိပ်လိုက်ပြီး Booking တင်လိုက်ပါတယ်။
Travel
အဲ့ဒီ Tour နဲ့ ခရီးထွက်ပါပြီ။ ဒီနေရာမှာ Tour ရဲ့ ဝန်ဆောင်မှုကောင်းမကောင်း အရေးကြီးလာပါပြီ။ ခရီးသွားနေကြောင်းကို Customer က Check in ဝင်တာမျိုး ဓာတ်ပုံရိုက်တင်တာမျိုးတွေ လုပ်လာပါပြီ။
Review
သင့်ရဲ့ ဝန်ဆောင်မှုအပေါ်မူတည်ပြီး Review တွေပြန်ရပါပြီ။ သင်ကောင်းရင် ကောင်းသလို Word Of Mouth တွေရလာမှာပါ။ မကောင်းရင်တော့ နောက်တစ်ခါ တာ့တာ ပေ့ါ။ အပေါ်က ပြောခဲ့တဲ့ Customer Journey ကြည့်လိုက်ပါ။ See Travel Ads ဆိုတဲ့ အဆင့်မှာ ကတည်းက သင့်ကြော်ငြာက မဆွဲဆောင်နိုင်ဘူးဆိုရင် ဘယ်လိုမှ Customer ရနိုင်မှာ မဟုတ်ပါဘူး။ ကြော်ငြာ ကောင်းကောင်း လုပ်ရင် ရပြီလားဆိုတော့လည်း မဟုတ်သေးပြန်ပါဘူး။ ဝန်ဆောင်မှုကလည်း အရေးကြီးပါတယ်။ ကြော်ငြာ + ဝန်ဆောင်မှု နဲ့မှ သင့်အတွက် Loyalty Customer တွေရမှာပါ။
ဝန်ဆောင်မှုကောင်းဖို့အတွက်တော့ သင်ကတာဝန်ယူပါ။ ကျွန်တော်တို့ Digital Dots က သင့်ရဲ့ Online Advertising ကို တာဝန်ယူပေးပါရစေ။